Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Jeřábková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto nástroje. Ve výzkumné části ukazuje práci s publikem z pohledu marketingových expertů tří divadelních scén - Národního divadla, Divadla Na Zábradlí a A Studia Rubín. Přináší také pohled publika na doprovodné programy, jednu z nejčastěji exekuovaných forem rozvoje publika. Práce definuje specifika marketingové praxe v kultuře, podrobněji se zaměřuje na marketing divadelních institucí. Zde se marketingová komunikace liší podle povahy dané instituce, podle jejího statutu, financování nebo velikosti. Práce si klade za cíl zjistit, jak diváci doprovodné programy vnímají, zda ovlivňují jejich vnímání (image) divadelní instituce nebo zda mají vliv na následné nákupní chování. Efektivitu těchto programů práce následně hodnotí také z hlediska oslovených marketingových odborníků.
Úloha manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadle
Lišková, Kristýna ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na úlohu manažera v práci s dětským a studentským publikem v divadelní sféře. Chtěla jsem především zjistit, zda si divadla vychovávají svého budoucího diváka nebo nikoliv. Úvodní kapitoly se zabývají vymezením žánru divadla pro děti a divadla hraným dětmi a stručnou historií žánru u nás. Popisuje také bohatou tradici festivalů a přehlídek v této oblasti pro různé věkové kategorie až do současnosti. Další kapitoly se věnují vztahu divadla k jeho publiku, aktuálnímu i potenciálnímu, možnostmi práce s publikem a jeho rozvojem, jeho aktivním zapojováním skrze interaktivní prvky a podněty a budování dlouhodobého vztahu s ním. Dále jsou definovány úlohy manažera v práci s dětským a studentským publikem, je popsána činnost organizací, které se věnují divadlu pro děti, dramatické výchově a zabývají se prací s publikem a jeho rozvojem. V následujících kapitolách jsou popsány specifické potřeby dětského a studentského publika a jeho charakteristické rysy. Vypracováním vlastního kvantitativního průzkumu jsem zjišťovala úroveň spolupráce divadel se školami a také používání marketingových nástrojů a manažerských přístupů divadly. V závěru práce je uvedena interpretace průzkumu a zhodnocení přístupu divadel k dětskému a studentskému publiku.
Marketingové řízení činoherních scén
Mitošinková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Holubová, Renáta (oponent)
Výzkumným cílem diplomové práce je probádat, jakým způsobem naplňuje marketingové řízení významných českých činoherních scén strategie a koncepce popsané v teoretických přístupech k marketingu, především v odborné zahraniční literatuře. Cílem práce je marketingová analýza nejvýraznějších divadelních scén v ČR, výzkum funkčnosti a významu marketingových plánů, strategií a nástrojů, analýza propojení marketingu divadel do jejich řízení, znalost diváka a péče o něj. Použité metody jsou rešerše odborné literatury, deskripce známých marketingových konceptů (marketingový mix, segmentace, positioning, audience building, audience development), komparace různých přístupů k marketingovému řízení, kvalitativní výzkum, analýza dat získaných výzkumem a z expertních rozhovorů.
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Havlíčková, Olga ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická část práce se věnuje návrhu online komunikační strategie Divadla v Řeznické. Východiskem pro návrh dané strategie jsou data a informace získané vlastním výzkumem, který zahrnuje detailní rozbor aktuálního stavu online marketingu zkoumané organizace a její konkurence, rozhovor s marketingovou manažerkou divadla a dotazníkový průzkum provedený mezi návštěvníky divadla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.